Kızlar daha önce hamileliğinin ilk ayları diye hatirliyorum vajina girişinde elime bi şişlik geldi acımaya başladı iğne batar gibi otururken falan ara ara oluyodu hamilelikte ama çok nadir .bayadır olmuyodu doğumdan sonra şimdi 11 ay oldu doğum yapalı ilk defa ader oldum ve bugün 4. Günüm o şişlik hep vardı ama yine acımaya başladı bartholin kisti olabilir mi internette araştırdım biraz ama emin olamadım geçiren varsa ne gibi belirtiler vardı