Esyagiz . Bebeğime sadece emziriyorum. Bez degisimide guzel . Memelerim ilk başlarda sertti . Şimdi ise yumuşadılar nie böyle olmuş olabilir. Sizinde başıniza böyle şey geldimi
Miniktavsan Esyagiz terbiye oldu deniyor canım ona. Süt bitti sanıyorsun ilk zamanlar 🤭 bebek emdikce geliyo ben göğüs pedi stoklamıstım eve hepsini verdim hamile arkadasıma artık durup dururken sütler akmaz güzel bişey yani ❤️
AdaAlya Bende de var bu durum sanki boş gibi geliyor göğüslerim terbiye almasını tam olarak ne demek??? iyi bişey mi
Esoeso Bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi yapıyor artık terbiye demek. Anneden anneye değişiyor terbiye zamanı bazıları 15 günde bazıları 3 ayda değişiyor yani yumuşamasından anlarsınız 🥰