_elmaliturtam Merhaba güzel anneler. Bebeğim 2aylik uyurken agizi açık genelde. Araştırdım biraz geniş eti veya büyük bademcik olabilir diyor. Başına gelen var mı doktora danışan
Rubab_Mommy _elmaliturtam Benim kizimda o aylarda agzi acik uuyodu.Sonradan burnunun tikali olduguni fark ettim.Sizde bi kontrol edin isterseniZ
Hulyaaa _elmaliturtam geniz eti ve bademcik dediğin doğru.benm oğlumda ara da bir o şekilde uyihor geniz eti var
_elmaliturtam Rubab_Mommy burnu genelde hep tıkalı temizliyorum hep ama bı sıkıntı var mıdır acaba diye merak ettim
Rubab_Mommy _elmaliturtam Alerjik bi bebek ola bilir.Benim kizimdada cogu zaman tiklai oluyo.Bi sure bekleyin olmazsa doktoruyla iletişime gecersiniz
Nefest _elmaliturtam çok tıkanıp acılmadıgında bize bi ilaç vermişlerdi, yeşil balgamda demissin en iyisi bi doktora gostermek sanrm😓