Htcalptekin Merhaba bayanlar 45 günlük bebeğim var dünden beri bademciklerim şişti ve ateşim var 38 39 derece arasında emzirdiğim için ilaç alamıyorum iki ay önce covid geçirdim şuan covid olduğunu düşünmüyorum ama gitsem direk covidli muamelesi yapacaklar diye hastaneye gitmek istemiyorum ve bebeği bırakacak yerim yok çok küçük perişan olur benle acaba ne yapabilirim ateşimi düşürmek için ne kullanabilirim
nursocum Htcalptekin canım öncelikle çok geçmiş olsun. Limonu sık direkt onu iç limon iyi bir ateş düşürücü. Ilık duş alabilirsin. Bol bol bitki çayı tüket bebeğine bulaştırmamak için emzirirken veya temas ederken maske taksan iyi olur ❣️
Mom980 Htcalptekin devlet hastanesi covid muamelesi yapıyor ama özel hastane yapmıyor. Geçen gün bademciklerim şişmişti devlete gittim acile teste yolladılar yaptırmadım çünkü aynadan bakınca emindim. Özel acile gittim o hiç korkmadan baktı bademciklerime ve kötü durumda dedi. Özele gidin bence eşiniz çocuğa baksın gidip gelin siz
GokturkAlp Htcalptekin ateş yaptığına göre boğazında iltihap oluşmuş olabilir baktın mı bademciklerde iltşhap var mı? Eşiminde hep boğazı şişer,iltihap olur ateşi çıkar. Meyankökü çayı yaparız iltihabı söküyor, ateşte düşüyor iltihapı söktüğü için.
Mrs_Ladybird Htcalptekin parol içiliyor diye biliyorum ama yanlış da yönlendirmek istemem çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin
Htcalptekin nursocum çok teşekkür ederim ılık duş aldım bitki çaylarının kötü bir etkisi yoktur dimi Bi de bir kaşık bebeğin şurubu var calpol ondan içtim hemşire olan yengem söyledi o da emziriyor
nursocum Htcalptekin aa evet o nasıl benim aklıma gelmedi çok iyi yapmışsınız. Nane limon içersen ya da ıhlamur bebeğe hiç bişey olmaz 😻
Htcalptekin Mom980 doğumumu özel hastanede yaptım doğumdan 15 gün her sene başıma gelen alerjik öksürüğüm başladı sezeryan olunca öksürmek çok sıkıntıyı doktora söyledim göğüs uzmanı geldi hemen bana covid muamelesi yaptı ya benim öksürüğüm alerjik her sene bu zamanlar olur dememe rağmen bana kan sulandırıcı ve c vitamini vermiş yani covid ilaçları öksürüğe iyi gelen hiçbir şey vermedi çok sinirlendim o yüzden özel hastaneye de güvenemiyorum malesef😞😞😥
Htcalptekin GokturkAlp evet boğazım iltihaplı malesef ve aşırı ağrıyor bakınca bile belli oluyor iltihabı muhtemelen ondan ateşim çıktı zaten
GokturkAlp Mom980 meyan kökü ve zencefil demliyorum eşim içiyor. Antibiyotik içmekten bıktı artık,çok faydasını görüyor, günde 2 fincan bile etki ediyor.Ama emziren annelerin içip içemeyeceği konusunda bir bilgim yok.
Htcalptekin nursocum valla içtim kendimi daha iyi hissediyorum ama ateş ölçer hala yüksek gösteriyor bir iki saate geçirir inşallah nane limonu da deniycem🙏
Mom980 GokturkAlp emzirmiyorum şimdi suyu kaynatıp ne kada koyacağım onlardan bana anlatır mısınız bende antibiyotik içmekten bünyem çok zayıfladı faydası olursa çok duacınız olacagım 🙏🏻😔
GokturkAlp Mom980 meyan kökünden bir tutam koyuyorum. Zencefilde 2-3 küçük parça atıyorum. Üzerine 2 fincan sıcak su koyuyorum. 10 dkaydemler gibi demliyorum. Şekerli bir tadı var, şeker koymanıza da gerek yok. İnşallah sizde faydasını görürsünüz.