Eymiiii sizinde durumunuz benim gibi ilk sezaryenden sonra çok kötüydü dikiş yerim 2. Hamileliğimde doktorum alerjik bünyen o yüzden böyle olmuş dedi 2. Sezaryenimi 3 ay önce oldum doktorun özellikle o iz kalmasın diye uğraştı estetik dikiş yaptı ameliyat sırasındada en kaliteli malzemeyi kullandım ama vücudun onu bile ters tepiyor krem vericem kullan mutlaka dedi 2 ay düzeni kullandım 1 haftadır dikişim kızarıp kabarmaya başladı yani vücutla alakalı bende öyle oldu