Dilos01 1234dogus ilk defa gece 5 de korkarak uyandı gaz dolmuştur herhalde dedim eşim pencereyi az açık bırakmış belki ondandır diye atak dönemindeymisiz 😥
nursocum 1234dogus canım sakin ol ve geçeceğini bil bana göre en zoru 4. Ve 10. Ay atağıydı. Her an herşey olabilir.