Minikmucizem15
Sütüm artsin diye kullandıkları
1- Bir buçuk litrelik suya bestlak damla döküyorum onu gün içinde tuketiyordum.her emzirme veya sagmadan önce ve sonra birer bardak su içiyordum.gunluk 5-6litreyi buluyordu.gozun korkmasın iç su süttur diyor doktorlar. Tabi bol bol tuvalete çıkıyordum 😅😅
2- beyaz tahin helvasi sabah öğle akşam ve gece birer yemek kaşığı ağzıma atıyordum.
3- çocuk doktorunun önerdiği bitki çayı ve kompostudan tüketiyordum
Bitki çayı
Rezene- keten tohumu- ısırgan otu- kimyon hepsi ayni oranda koyup kaynar suya atıp demlenmeye bırakıyorum.sabah ve aksam bir iki bardak içiyordum.her seferinde taze demlenecek.
Komposto
Kuru kara erik- Kuru dut-kuru elma-kuru kayisi-kuru armut hepsiyle az sekerle komposto yapıp gün içinde (sabah öğle akşam ve gece ) 4-5 bardak içiyordum.
Dediğim gibi herkes birseyler diyordu hepsini denedim denemekten zarar gelmez faydası olabilir diye bunları düzenli yaptım faydasını gördüm sutum tam oturana r40 im çıkana kadar hergun yaptım.tavsiye ederim. Şimdilerde sadece rezene kimyon çayı iciyorum aksamdan benim ve çocuğun gazi olmasın diye iyiyiz cok şükür rahatla 😉😊