Eymenmerve92 Çocuk doktorumuz yaptı özel gidiyoruz bizimkisi tamamen şans ve doktor şansı diyebilirim doktorumuz resmen cebimizi düşünüyor Allah razı olsun. Firmalarla görüşüp satış fiyatına hastaneye temin ediyor rota aşısını o yüzden eczanede sormadım bile fiyatını 155 lira ödedim. Bi de eczaneler bulunduğu konum itibariyle kira bedeli katıyorlar ee algısı vergisi oluyo yüzde yüz zam .. Allah yardımcımız olsun.