Anneler merhaba. Bebeğim 3 ay 10 günlük .2.800 doğmuştu 1 aylıkken 4200 dü 2 aylıkken 5200 3 aylıkken 5.800 oldu doktor kilosunun normal olduğunu söylemişti . Yani en son 10 gün önce 5.800 dü bugün tekrar gittik doktor kilosu hemen hemen aynı kilo almamış dedi zaten bir önceki gidişimizde artık kilo alımı yavaşlayacak demişti ama 10 günde hiç kilo almaması düşündürdü beni. Emerken sıkıyorum süt çıkıyor bazende bakıyorum emzirmediğimde süt akıyor. Artık daha fazla içtiği için yetmiyor mu diye düşüyorum mama alayım mı bilemedim 🤷♀️