Benanneyimanne ben de gaz oldugunu düşünüyorum ama evde çocuğun aç olduğu ve mama istediği konusunda inanılmaz bir baskı görüyorum, o da beni çok hirpaladi artık yoruldum mücadele etmekten. mamayı verince keyfi yerine geliyor, mamasiz doymuyor, bak demek ki doymuyormus, açlıktan uyuyamiyormus gibi şeyler duymaktan yoruldum. sağdığım sütü veriyorum bazen akşam krizlerinde ama artık o kadar çok memede ki sagacak zaman da bulamıyorum