Arkadaşlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu, dün regl oldum kahverengi akıntı olarak başladı hala rengi tam kırmızıya dönmedi ve hiç ağrım yok. Hamilelikten önce 2-3 gün çok ağrım oluyordu. Normal mi böyle olması regl diye düşünüyorum ama regl dışında bir kanama olabilir mi?