Prensesannesi38 7 aylık bebeğim uzun süre görmediği birini görünce ağlıyor dedesi haliyle ilgilenmek istiyor nasıl alışır ya şaştım kaldım yabancılaması normal evet ama ne yapabiliriz ?
Aymiraaa Prensesannesi38 maalesef 1 2 ay öyle oluyor benim kızımda o aylarda öyleydi uzun süre vakit geçirince alışıyordu şimdi çok şükür 10 15 dakika yabancılayıp alışıyor o ayda normal yani daha fazla vakit geçirmesini sağlayın ancak öyle alışır
Prenses_annesi22 Prensesannesi38 bızde de öyle 2ay 28 günlük kzm kuzenler gldı sevmk ıcın agladı bya zor susturdum yabncılastı snrm onların kokusunu yuzunu ılk defa gördüğü için korkuyor anne babaya daha alıskınlar
Masalikoo Kızım 8 aylık olacak hala öyle 😂topluluk görsün ağlıyor hemen odadan çıkıyoruz kapı önüne gelip onun o topluluğu görmesini sağlıyoruz sese alıştırıyoruz oyunlar yaparak odaya giriyoruz.Oda da kim varsada oyunlar yaparak yaklaşmasını istiyoruz 🥰