YuliEla Merhaba arkadaşlar. Kızım 2yasinda. Emzirmeyi bıraktık dün. Ama sütüm kesilmedi hala geliyor. Makina ile sagiyorum. Yavasuavas kesilsin diye, ihtiyacı olan bir bebeğe verebilirim, anne sütü 🙏
melikeeomeer YuliEla bence vermeyin uygun değil sonuçta süt kardeşi oluyor ilarde bir gün nasip karşılaşıp aşık olursalar birbirlerine nikah düşmüyor diye biliyorum
Bebekcik2406 YuliEla kimse almazsa buz kalıplarına koyun dondurun sonra yüzünüze masaj yaparak eritin çok faydası oluyormuş cilt güzelliğine internette görmüştüm
AloneMom YuliEla Allah korusun virüs olabilirsin ufacik bebeğe bulaşabilir bence kimseye verme bardakla veya biberoka içir kizina
nazos_tuana04 YuliEla YuliEla 3 aylık kız bebeğim var sütüm geliyor ama bebeğim doymuyor izmirde oturuyorum bende bana geri dönüş yaparmısınız lütfen 🙏