banuyusuff kızlar bebegim 3ay 5günlük gündüz uykumuz çok kötü durumda sabah 7 engeç 8 de kalkıyor bidaha gece 9 10 na kadar en fazla 2 bazen 3 saat uyuyor gecede 2kere kalkyor normalmi gündüz uykusu çok az napmalıyım aynı durumda olan varmı?
Olric11 banuyusuff saat 19.28 sabah 6 da kalktı sadece toplamda 1 saat uyudu suan halen ağlıyo babamıza verdim çünkü o bir kolik ☺️
RabiaK banuyusuff bizde 3 ay 5 günlüğüz aynı bizimkide öyle artık gündüz daha az uyuyacaklar gece uykuları uzayacak
kubra17- Bizimkide 3 ay 12 günlük artık çok huzursuz boş boş ağlıyor gündüz uykusu hiç yoktu zaten gece de 11 buçuktan önce uyumaz
bburcu Kızım kolik🙄 sabah uyanıp geceye kadar uyumadığı oluyordu. Gaz sancısını hafifletsin diye battaniyeyle sallamaya başladık anca öyle uyuyabiliyor sallamamak lazım ama çocuk mahvoluyor uyumayınca 🤦🏼♀️