Merhaba güzel anneler. Bebeğim 4 aylık, aşırı huysuz, ağlarken bacaklarını kasıyor(tuvaletini yaptığında kasması azalıyor.) ve eliyle sol kulağına doğru yumruk atıyor. Aşırı salyası var elleri sürekli ağzında ve huysuzken emzirmek mümkün değil. Nedendir bilmiyorum acaba diş mi çıkarıyor. Bu kadar erken diş çıkar mı? Yoksa başka bi sıkıntı olabilir mi bilginiz var mı?