Sevgilimmm teşekkür ederim❤️ Elimden geliyor böyle şeyler uğraşmayı da seviyorum. bir yaş olanı yaptım ama takmayı unuttum çocuğuma boşa gitti yani☺️ Bu yıl ki doğum günü elbisesini instagram sayfasından aldım. Çok uzun zamam önce görüp beğenmiştim ama bulamamıştım. Onu buldum aldım. Öyle çok abartılı parti kızı elbisesi değil. Fakat lc waikiki, defacto gibi mağazalarda da çok güzel elbiseler var gerçekten. Bir bakın onlara🥰