Kızlar benim kızım 107cm 14 kg ve nerdeyse 6 aydır da aynı kiloda iştahı pek yok kahvaltı huyu hiç yok neredeyse abur cubur yiyen bir çocuk değil çorba düşkünü et/tavuk/balık bunlara hasta tek kötü huyu çikolataya hayır demiyor onun harici jelibon şeker vs sevmez meyve olarak muz elma armut üzüm kavun vs ekşi olmayan bir çok şeyi yer ama kg olarak bana çok düşük geliyor herkes yorum yapıyor bu çok zayıf yemek yemiyor mu diye insan da kendisini kötü hissediyor vitamin iştah açıcı bişeyler istiyorum var mı benim gibi olup bu durumu atlatan sizce nasıl bir yol ilerlemeliyim yardım edin lütfen🙏🏼balık yağı vs tavsiye eder misiniz iştah açıcı bişeyler kullanmalımıyım??