Kızlar 11 ay 6 günlük bir oğlum var ama hiç kucağımdan inmek istemiyor biraz oynuyor sonra al beni diye çıldırıyor yapışık ikiz gibi geziyoruz artık.Zaten sürekli ilgi gösteriyorum bütün işimi gücümü bırakıp onunla oynuyorum ama bu ay biraz fazla düştü bana sizlerde durumlar nasıl?