2bebelianne__ Nihal1 hero baby çok şekerli hipp in kaşık mamalarından tavsiye ederim bize doktorumuz ondan önermişti hem organik hem şeker sıfır bizde 4 ay 20 günlüğüz başladık ek gıdaya 😌
Esmanur16 Nihal1 ben hipp almıştım şekersiz olduğu için severek yemişti 4.5 aylık sadece mama kullanıyoruz beşinci ayına girince kendim evde yapacağım meyve pürelerini
Ftsbgr 2bebelianne__ bnde ek gıda başlayacam ama arı mamanın hurmalı olanı aldım onu vercem bide başka nasıl verebilirim
2bebelianne__ Ftsbgr biz sadece mama ile beslenıyoruz o yüzden erken başladık doktor kontrolünde sizde doktorunuza sorun bnce 😊
Ftsbgr 2bebelianne__ doktor başlayın dedi ben hem mama hem anne sütü veriyordum ama anne sütüyle doymuyor doktor mamayı azaltın ek gıda geçin ddi