Oglusum5357
Migros ta çok sorun çıkıyormuş. Özellikle pandemi başında çok fazla şikayet vardı.elemanları yetmediği için geçici personel almışlar. Ben işe başlıyorum mesela, kendi arabla dağıtıma çıkıyorum. Ürünlerden beğendiğimi kendime ayırıyorum. Gerisini teslim ediyorum.
Geçici personel oldugum için yaptırım da yok.. İspat da edilemiyor 🙄
Bu tarz çok şikayet görmüştüm