Uktem_Baby Merhabalar; bebeğim 4 aylık. Emzirirken kolumda bebeğimin kulağının kıvrılması nedeniyle hafif bir kepçelik oluştu bu kepçelik kalıcı kalır mı yada düzeltebilir miyiz? Böyle bi sorun yaşayan varsa yardımcı olursanız sevinirim..
Esmakyt Uktem_Baby benm oglumun karnimdayken kulagi katlanmsti yani dogumda gordum düzelmedi cokta sorun degil allah oyle yaratmis bence sizde sorun yapmayın benim fikrim bu 🥰🙋
Ozgecan06 Uktem_Baby malisef bu sıkıntı bizde de var uyurken emzirirken hep katlanıyor sağ kulagı sola göre daha açık o yüzden korkuyorum kepçe olurmu diye🥲cunku okul döneminde çocuklar cok acımasız davranıp dalga gecebılırler
Uktem_Baby Esmakyt Yok yok sorun etmiyorum aslında çok da güzel duruyor çocuğumda 🥰🤭 Ama hani önlem alabileceğim düzeltebileceğim birşey varsa yapıyım istiyorum.
Uktem_Baby Ozgecan06 Aynen canım ya bende tek ondan korkuyorum yoksa sorun değil böyle de çok güzel yavrularımız 🥰
Birdunyagezegen Uktem_Baby tabiki ve daha çok taze bebeginiz 4 aylık yani. Kulaklar çok yumuşak. Önlenebilir şimdiden. Benim kızımda 7. Ayına girdi sağ kulağı sola göre daha kepçe. Ama hava soğuk falan diye evdede bere takıyorum ve iyi oluyor bunu sürekli yaparsanız düzelir tabiki. 😊
esra89 Uktem_Baby bizimde 3.5 aylık olana kadar çok yapışıktı şimdi 5.5 aylık sanki kulakların üstü kepçeleşti gibi sürekli kafasını döndürdüğünden katlanıp öyle uyuyor ama büyüdükçe kafa büyüdükçe düzelir diye düşünüyorum benim bebekliğimde de çok kepçe duruyormuş şimdi sıkıntım yok😀 kepçe kulak bandasını varmış ebebekte yeni gördüm ama bu saatten sonra işe yarar mı bilemedim amann sağlıklı olsunlarda çokta sorun değil bence ama büyüdükçe kendi sorun yaparsa diye korkuyorum
esra89 Ozgecan06 ayy ebebek değil civil iş siz diyince baktım da trendyolda da var ama ilk 3 ay için diyor e 3 ayı geçti yorumlarda da büyük geliyor kafadan düşüyor yazmışlar ben saç bandı takmaya başladım evde eşim kızıyor çocuga napıyorsun diye 😀ben onun ilerisini düşünüyorum diyorum 😀😀çok değil ama kıvrıla kıvrıla ya çogalırsa kız olsa saç açar ama erkek yarın kontrolumuz var zaten doktorada soracam kepçemi oluyor diye 😀😀
AysMom esra89 bizimde sol kulagi oyle sol tarafa cok yatiyo ve kivira kivira orasi biraz kepce oldu sapka felan biseyde taktirmiyo hic😀 doktora sorduk buyudukce kendi seklini alir dedi benimde umudum bu yönde 😀😀
Ozgecan06 esra89 ay sorun banada yazın ben sormayı unuttum benımkıde erkek senın mantıktayım kız olsa saçlar kapatır şapka da taktırmıyor 🤷🏻♀️
Mircet Uktem_Baby genetik canım tamamen istediğin kadar bant vs bişey tak düzelmez bi iki ay düzeldi gibi gelir ergenlikti vs tekrar şeklini alacak😂
esra89 Ozgecan06 şnşallah bende unutmam doktora giderken şunları sorcam diyorum gidince herşeyi unutuyorum 😀😀😀