Merhaba hanımlar Ek gıdaya geçeli 10 gün oldu ek gıdaya geçeli 9 gündür çok güzel yapıyordu kakasını Hatta her gün yapan bi bebekti bugün kendini aşırı zorladı ve küçücük katı kaka yaptı kızlar nasıl düzelir ne yapmalıyım bilgisi olan yardımcı olabilir mi muz bile vermedim kabızlık çekmesin diye 3 gün kuralı ile ilerliyoruz mesela dün havucun tadımı bitmişti meyve olarak armut elma tattırdım ama suyu içemiyor biberonu emmiyor hiç bende kaşıkla veriyorum ne kadar içiyo bilmiyordum yarısı ağzından çıkıyor kaşıkla verince zaten napıcam ben😔