Nursel-61 21 aralıkta doğdu programa göre pazar günü 40 çıkıyo ama sayınca cuma gününe denk geliyo sizce hangisi kızlar
Dmt-01 Nursel-61 bende saydım ctesi buldum🤣30 ocak ctesi çıkıyo olması lazım 40 ının ogün 40 gün oluyo doğalı yani