GmzSnn ben bırakıyordum ama sevmiyordu.. Bende çok zorlamadım.. Aslında emeklememesine pek takılmıyorum..çünkü oğlum çok hareket etmeyi sevmiyor.. Mesela geç döndü.. Tam 6. Ayda.. Anca anca hareletleniyor.. Benim merak ettiğim hemencik yatması.. Doktorada soracağım ama burdada sormak istedim.. Çabuk mu yoruluyor acaba? Teşekkür ederim..