Merhaba anneler. Az önce farkettim. Bebeğim oyuncak falan tutuyor şükür. Ağzına götürüyor herşeyi. Dönuyorda. Ama oyuncağı az önce elimde tuttum. Ağir çekimde elini kaldırıp almaya çalışıyor. Kolunu kaldiramiyor sanki. Bazen oyuncağı o kadar sıkı tutuyor ki bırakmıyor. Acaba elimden alamamasi normal mi bu durum sizce