Merhaba kızlar. Bugün doğum yapalı 43 gün oldu. Hala günde bir iki kez kırmızı lekelenmem oluyor. Bu ne olarak kabul ediliyor. Ben her duşta abdest alıyorum ama bu regl gibi mi sayılıyor. Lohusalığım bitti mi bitmedi mi ? Tam olarak nasıl bir süreçteyim ben 😅🤦🏻♀️