hulyadurmus Yarın sünnet olacağız inşallah,ben biraz tedirginim açıkçası nasıl bı yol izlemeliyim🙄Bana biraz fikir verin lütfen🤗 Bebeğim 4 ay 4 günlük 🧸
Mentuglale hulyadurmus hiç tedirgin olma çok kolay iyileşiyor sadece ilk çişini yapması zor oluyor gerisi kolay zaten krem veriyor doktor onu sürüyorsun bizimki olurken çok ağladı iğneden dolayı ama geçti bence erken yaptırmanız daha iyi çabucak iyileşiyor bizde 6 aylıkken yaptırdık bir ay olcak
Ozgecan06 hulyadurmus bizde 2 hafta önce olduk İnan korkulucak birsey degılmıs iyiki yaptırmışım erkenden ilk anestezi etkısınden çıkınca zor oldu bizim agrısı basladı hemen fitili attık agrısı geçti sonra hic bir zorluğu huzursuzluğu olmadı
Mentuglale hulyadurmus bide şurup verdi onu içirdim ignenin etkisi gittikten sonra bide ertesi gün sabah akşam içirdim daha sonra içirmedim ilk gün zaten önemli olan doktorumuz sürekli iletişimdeydi zaten her gün fotografını attık pipisinin bi sorun olmadı çok şükür
mutialp hulyadurmus 5 aylık oğlum 5 gün önce sünnet oldu. İyileşti bile nerdeyse. 4 gün karton bardak kesip koyduk. Bugün koymadık artık bezine krem sürdük sadece. İlk gün huysuzluğu oldu sadece. Fitil verdik. Diğer günlerde vermedik. İğne yapılırken çok ağladı. Canı baya yandı. Sünnet sırasında uyursa bi sorun olmaz. Bizimkisi uyumadığı için kalkmaya çalıştı sürekli bacaklarını tutmamıza sinirlendi.
hulyadurmus Mentuglale Aynen doktorumuz da dönmeye başlamadan yaptırman daha iyi olur demişti birde onsallah çok ağlamaz ya😔
guven mutialp biz direkt bezibi bagladik hic bardak falan koymadik zaten sargisi ve kremi vardi diye gerek yok dediler 9 aylik sunnet oldu
Snfk hulyadurmus bezlerken sünger bardaklar oluyor ya pipisine uygun kes onlardan koy. Bez acıtmasın.
birfincantuzruhu hulyadurmus 33 günlükken yaptırdık şuan 2 ayligiz ilk çişinde biraz ağlıyor ilk 2 gün biraz acısı olur ama çok değil 1 haftaya biseyi kalmıyor iyikide erkenden yatırmışım 40 ı çıkmadan iyileşti oglum. Krem verirler oda zaten acısını hafifletir. Bize çok ağrısı olursa 1 tatlı kaşığı calpol ver demişti 2 kez falan verdim oda kiyamadigimdan
Mentuglale hulyadurmus valla benimki çok ağladı 😢 hala aklımda ama mecbur şimdi de sonra da elbet ağlayacak şimdi yaptırmanız daha mantıklı
Aysealprsln Bizde 3 ayligiz bende düşünüyorum ama erkenmi diye tereddutteyim 🤔bide anne olarak korkuyorum
hulyadurmus Aysealprsln doktorumuz dönmeye baslamadan ettirmem gerektigini söyledi ve daha çabuk toparlanıyormus erken aylarda
Ozgecan06 Aysealprsln biz 2 aylıkken olduk doktorumuz 3.aydan sonra önermedi 6 yaş arasına kadar travma oluyor dedi o yüzden yaptırdık hemen bence yaptırın hic korkulucak birsey degıl çok çabuk iyileşiyor bende korkuyordum korktuğuma değmedi
guven hulyadurmus ilk gun sargi bezi vardi buyukce ama diger gunler sadece ince bir bant vardi sunnet icin ozel bir bantti ismini bilmiyorum da. bir de yumsuak flasterle pipiyi havaya dogru kaldirmistik o kadar bezin icinde iyilesti. tabi isteyen sargi bezi koysun bence yine