Simamom Buzlukta 3 ayı geçmiş 10 poşetten fazla süt var. Ne yapmalıyım? Evde olduğum için emzirdim veremedim çok üzüldüm. Yoğurt yapılır mı yoksa çöp mü?
bonjour_maman Simamom benim kızımda biberon almadığı için kaç poşet çıkarttım biberona koydum verdim biberon almadığı için hep çöpe gitti çok üzüldüm içebilseydi keşke biberon almıyo napcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
attbianne Simamom bende -18 derecede 6 ay kalır diye biliyorum 4 ay falan olduysa cozdurup bi bakın bozuk değilse içebilir
attbianne Simamom içilecek dereceye getirdikten sonra tadına bakarak anlayabilirsiniz sadece kokusuna bakmayın yanıltabilir tadınada mutlaka bakin
bonjour_maman Serrakus işte biberona da alışsaydı keşke iyi olurdu bazen dışarı falan gşrdken kaynanama bırakıyorum verirdi biberonla iyi olurdu kolaylık olurdu almıyo malesef
Purposeless Simamom ben sütleri 5 ay sonra falan içirdim kızıma hiç bişe olmadı buzluğun arka taraflarındaydı -18 derecede durdu kolostrumdu hepsi içti çok şükür 🤲🏻😊