tosbikannesiii Kadriye043043 elma ile başlasaydın bari muzla başlanır mı hiç bari kayısı yada armutla devam et de kabızlıgı geçsin günah bebeğe
turisinannesi Kadriye043043 emziriyorsanız sizde incir kayısı dan hoşaf yapıp içebilirsiniz sutunuzden geçiyor ben öyle yapıyorum
Zalimsin Kadriye043043 kabak lifli genelde kabak havuç gibi sebzelerle başlanıyor havuç da biraz tatlı öncelik kabak olabilir ben meyve ile başladım kızım baya seçici oldu
Kadriye043043 Allahım kaka yapsalar dert yapmasalar dert yeseler dert yemeseler dert… Ne yapcaz böyle
Kadriye043043 Asys kusura bakmayın kendimi normal mesajda zannettim anneme yazıyordum size yazmışım kafa kalmadı ki