Tugbabsra bizimde baya baya azmıştı fışkırarak sürekli kusardi bende boğazında kalınca öksürmeye anlardim çok zordu yüksek tutun emzirince hemen yatırmayın ve başını hafif yüksek tutun bize ilaç vermişti gaviacon diye her mamadan sonra 1 çay kaşığı verirdim çok çok şükür 4 aylık olacak azalmış ama halen var tabi geçmedi reflu yatagida işe yaradı kesinlikle alin