Derya71 Ben varim canim goguslerim asiri dercede yaraydi hem sagip veriyordum hemde mama veriyordum 15 20 gun bu sekilde beslendi simdi emsiriyorum bi sknti yasamadim cok sukur
4627 Bende yaşamam sanıyordum herşey çok iyi gidiyordu. Ama son iki gündür biberon istediğinin farkına vardım hemen kestim ama zor oldu. Bu arada 2 ay 14 günlüğüz
wangel Anne sütüyle besleniyordu arada biberon ile veriyordum 2 bucuk aylıkken meme reddi yaptı. Cok zor iki gün geçirdim. Gece sürekli emzirdim. Uykuluykrn falan sonra geri döndü cok şükür