Bizde a 101 den peynir aldığımız zaman yarim cikmisti sonra götürdü esim .kasiyer kiz siz yemissinizdir demis esim çıldırmış sonra başka almis allahtan ki yine açmış orda yine parçalı cikmis sonra parasını alıp geldi adamcağız 😀😃😄artik migros dışında alışveriş yapmiyor