Gzdzeynep happy_sem youtubedan kevserin mutfağı kanalındaki tarifi yaptım hatta yapıpı buzluğa attım çıkartıp yedirdim kesinlikle sert olmuyor dağılıyor yoğurda karıştırıp da verdim çoğunlukla.
nneslihan happy_sem Henüz yapmadım nasıl olduğunu bilmiyorum o yüzden, aşcı anneden sipariş vermiştim onlar bitince bu tariften yapacağım bende
sedaykn happy_sem Babykitchenn sayfasının tarifleri güzel oluyor Instagram’da. Ben bir kaç tanesini denedim hepsini beğendi kızım. Bu arada ben unları değiştiriyorum glutensiz kullandığım için ona rağmen güzel oluyor yani 🙂
Lyla07 nneslihan ay ben bunu yaptım hiç güzel olmadı, taş gibi oluyor. 🤦🏻♀️ Kızımda sevmedi kaldı öyle
nneslihan Lyla07 denemedim ama aşcı annedeki gibiyse benim kızım yiyor😌 aşçı annede ki de sert ve tatsızdı
Lyla07 nneslihan bende aşcı anneyi denemek istiyordum hiç almayayım ı zaman 😊instagram da baby kitchen sayfasında muzlu bisküvi tarifi var bir de onu deneyeceğim bakalım 🤔