eceunverkanra bence de en güzeli oldum başıma dert aldım 😂 bi de ilk gün çok ağrım oldu ne illet bir şeymiş dedim 9 ay ne güzel rahattım 🤦🏼♀️ daha ilk olduğu için düzensizlik normal bildiğim, 1 yıla kadar düzelir diyorlar bakalım görcez 🤷🏼♀️ ayazhan napıyor rota menenjit aşısı oldunuz mu