Yeapp ben 2 öğün arası veriyorum, ac karnına verilmesi gerekiyor, süt ve süt ürünleri demir emilimine sebep olduğu için. Ben mesela 3 saatte bir süt veriyorsam 2 saat sonra damlasını veriyorum, damladan 1 saat sonra tekrar süt. Doğrudan ağzına damlatiyorum. Bence tadı güzel ama kizim pek sevmiyo, ben de o sebeple damladan sonra bikac damla da su veriyorum ağzında tadı kalmasın diye.