Muallime1 Kızlar 1 yaşında yaptırdığımız tek doz menenjit aşısı ile 3.aylarda yaptırdığımız çok dozlu olanlar arasında fark nedir ? 1 yaşında yaptıran var ku yardımcı olur musunuz 🌸
Smryna Muallime1 3. Aydan başlayarak yaptırılan asılar daha çok koruyucu sagliyormus 1.yas da daha az bisey farketmiyor yani doktorun dediği o şekildeydi. Bende 3. Ayda başlamadım korkudan 6. Aydan sonra yaptırmaya başladım 2 toz veya 3. Töz şeklinde
glbgci Muallime1 benim oğlum her aşıdan sonra rahatsızlandığı için bende 1 yaşından sonra tek doz yaptırmayı düşünüyorum zaten ağır bir aşı
Muallime1 glbgci Evet ben de ondan korkuyorum ve maddi olarak da çok pahalı yine bulunur sağlık ama ateş günlerce sürüyormuş gözüm korktu
Darkrosewater A ve B tipi var her ikisini de yaptırın B tipi (Bexsero) 3doz 3,5- 5,5- 15. Ayda yapılıyor, A tipi ise (Nimenrix) 3 farklı çeşit vuruluyor 3-5-13. Ay üç doz 6-13. Ay iki doz 13. Ay tek doz
Darkrosewater Tek tip vurdurmak %50 korucuyuymuş o yüzden doktor iki tipi de yaptırın dedi doz olayını bilmiyorum ama yaşına kadar yakalanma riski daha fazlaymış o yüzden aylıkken vurdurmak daha mantıklı