Merhabalar. 26 günlük bi kızım var. İki gündür huysuz. Özellikle bu gece hiç uyumadı. Gaz sancısı diye düşündüm. Kızarıyordu sürekli. Karnına masaj yaptım. Ayak altında yaptım. Karnına tülbent koydum. Biraz rahatladı uyudu. Öğlene doğru aynı şekilde ağlayınca. Gaz damlası verdim. Uygulama bilgilerinde bugün okudum. Bir ayı geçince diyor. Erken mi oldu benimki. Cevaplarsanız sevinirim.