Kaan12_ ben beden eğitimi öğretmeniyim kendim karbonhidratımıve şekerimi kestim 3 aylık oldu bebeğim yürüyüş yapabilirsem yapmaya çalışıyorum hava güzel oldukça yoksa evde hergün pilates yapıyorum.Toplamda 16 kilo almıştım 12 kilom gitti son 4 kilom kaldı.Süt olsun mantığında eskiler bol bol tatlı şeyler yedirmeye çalışıyorlar süte hiçbir etkisi yok onun yerine incir hurma yiyiyorum,ekmek zaten nişasta onu da azalttım 1 er dilime düşürdüm her öğünde.Rezene çayı içiyorum günde 1 fincan bu şekilde kendi bedenime göre beslenmeye devam.Sizde kendinizi sıkmadan azaltarak kilo verebilirsiniz.Eğer yapabiliyorsanız leslie yapın derim