Merhabalar sevgili anneleeer
4 aylık bebelerinizle neler yapıyorsunuz? Biraz şarkı söylüyorum, zeka kartlarını gösteriyorum, emzirirken masal okuyorum, oyun halısına bırakıyorum. Baska da yapacak bisey bulamıyorum. Bir de bundan sonra su oyuncağı kesin al hem eğlenceli hem öğretici dediginiz bişey var mıdır?