ebz09 Sibeldegirmenci 1 yasindan sonra boron kullaniyordum zaten hepimize. Simdi ariel kullaniyorum 17 aylik
Prens_annesii Sararan Beyaz ağız mendilleri nasıl temizliyorsunuz kızlar ya yıkansada kirli gibi duruyo içim rahat etmiyor Dalan roxy kullanıyorum
Sibeldegirmenci Prens_annesii aynı bende cnm ağız mendilini yemekten sonramı kullanıyorsun emzirdikten sonramı ben emerken kullaniyordum ilk zamanlar
Prens_annesii Sibeldegirmenci dört buçuk aylık canım önceden bende emerken koyuyordum çenesinin altına şimdi emdikten sonra gazını atmak için kaldırdığımda bazen kusuyo üstü kirleniceğine mendili kirlensin