Bebeğim 4 buçuk aylık bugün ilk defa mukuslu kaka yaptı ve sadece anne sütüyle besleniyor. Mukuslu kaka illaki alerji midir? Çünkü benim beslenmem de aynı farklı bir şeyde yemedim, şaşırdım açıkçası… Tecrübe eden var mı acaba? 🤷🏻♀️ Merakla bir dahaki kakasını bekliyorum 😄