Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin kisti var. 3 aylık olduk. Ameliyat olacak. Mama ile besleniyor. Gece 4 ten sabah 8 e kadar aç kalması gerekiyor. Ama bizimki iki saatte bir mutlaka yiyor,aç olduğund aprtalığı yıkıyor. Bebeği ameliyat olan va rmı, ne yapabiliriz?