3,5 aydan beri meme mama reddi var istemiyor hiç bi şekilde bi mama içicek burnundan geliyor hızlı hızlı içiyor osuruyoe bırakıyor yada iki büklüm oluyor memedede aynısı doktoru bişi yok diyip duruyor bezdim tükendm artık cocugum aç yani napcam ben allah aşkına alerji testleride yapıldı bişi yok gastarnjiye gitcem ama napcam bilmiyorum cok yoruldumm artık uykusuzluk hadi nese ama yememesi içmemesi beni cıldırttı artık 5 aylık olduk bu ay kilo alımı az 7 günde 50 grm almış tükendm ya kimse bni anlamıyor 😢