Bugraninannesi_ 13 aylık oğlum yüksek beşiğinden düştü sabah hemen hastaneye götürdük birsey çıkmadı röntgen de ve emar da sonradan birsey olmaz değil mi alnında çizik ve kızarıklık var kesin düşerken beşiğe vurdu kafanı 😢
BaraninAnnesi Bugraninannesi_ çok geçmiş olsun. Kusma göz kayma uyku hali yoksa MR röntgen sonucunda temizse bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Bugun ikinci düşme postu Allah evlatlarımızı korusun.
ikizannesi07 Bugraninannesi_ kardeşim büyğk geçmiş olsun uyutma takip et herhangi sıkıntın olursa acile git gözlerde kayma kusma onunda dışında pek bilgim yok Rabbim korusun
Bugraninannesi_ BaraninAnnesi aminn çok şükür kusma falan olmadı sabah 11 de düştü yeni uyutuyorum 3 saatte bir uyandır bak dedi doktor
masal28 İlk 24 saat çok önemli biliyosunuzdur devamlı gözlemleyin. Çok geçmiş olsun 😢 Birşey yoktur çıkmadıysa inşallah🙏🏻
Bugraninannesi_ masal28 insallah kagit verdi doktor 3 gün çok önemli yazıyor 3 günün sonunda da çıkabilirmiş bisey insallah çıkmaz 🤲🏻