Bizim de gecen hafta cikti. Hicbir seyini yapmadim bari esimle bunu kutlayalim dedik. Pasta yaptirdik. Hedik corbasini yaptim. Ogluma keceden sapka ve kiravat yaptim evde bi cekim yaptik. Bir de onune makas ayna kalem tarak koyduk. Hangisini eline alirsa gelecekte meslegi o olacak denir tabi ki batıl ama gelenek diye yapmak istedik. En son da hasladigim bugday ve nohudu icine sekerler koyduk ve oglumu bi sofranin ortasina oturttuktan sonra, uzerine tulbent koyduk ve bugdaylari uzerinden bosalttik. Videoya cektik tabi cok eglendik esimle ama pazar gunumiz tamamen bununla gecti yorucuydu😋