Ballokumu iyi de doğduğu kiloya göre 5200 az değil ki. İki aylık diyorsunuz. Benim kız 3.730 gr 51 cm dogdu ıkı aylıkken o kilodaydı sızınkınden 1300 gr fazla doğmuş üstelik. Boyu da gayet iyi. Bebegım daha ağır dogmasına ragmen Kilosuna normal demişlerdi. Su an 4 ay 22 günlük 6.5 kılo civarı. Bu arada ben erkek ayakkabısı kadarmısım doğdugumda. 1200 gr üstelik🤣bir kadın yumrugu kadar kafam varmıs yokmus, uzun değilim tabi 158 im yetiyor mu yetiyor o boya kiloya ragmen iyi büyümüşüm 😉takılacak bir sey yok inanın. Takarsanız söyleyin hemen gidip intihar edeyim benim bebek niye büyümedi diye🤯🥴 bu arada cinsiyeti ne bebişinizin🤗🥰