Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 38.haftada doğdu kilosu 2450 boyu da 46cm idi. Doğduktan bi kaç saat sonra beslenme sorunları nedeniyle yoğun bakıma alındı. 6 gün yoğun bakımda kaldı. 2 gün sonra 3 aylık olacak. Ben buradaki boy kilo postlarını gördükçe çok üzülüyorum. Bakıyorum 2 aylık bebeklerden bile hem kısa hem kilosu az. Dün kontrolü vardı 5.200 kilo 57 cm çıktı. Persentil tablosuna göre de çok düşük görünüyor 😔 alerjik bir bebek olduğundan mama veremiyorum yalnızca anne sütü alıyor. Uyumuyor, sürekli kusuyor ve kaka yapıyor. Emdikleri de sanki bu şekilde gidiyor 😔 kilolu bir bebek olsun demiyorum tamam ama hep geride kalacak, akranlarına yetişemeyecek diye çok üzülüyorum 😔