Senizinc emziriyorsan gaz yapan yiyecek ve içeceklerden kaçın canım ama genelde ne kadar yiyip içmesende gaz olacaksa oluyor eğer öyleyse günde 2 bardak rezene ve 1 bardak kimyon tohumu çayı iç hem senin gazını çıkartır hemde bebeğe geçer sütünden. Bebek için ise hangi gaz damlasını kullanırsan kullan belli bir ayları var onların o aya kadar devam edecek malesef ama büyükdükçe azalarak devam edecek şuan seni çok iyi anlıyorum 1 aylıkken bizde çok çektik şuan 3 aylığız bitmedi ama azaldı baya bize metsil ve nurse harveys iyi gelmişti ilk aylar şuan sab simplex ve biogaia kullanıyoruz doktorunuza danışıp kullanabilirsin Allahım şifa versin yavrularımıza