Şimdi 1 şubatta 6 ayı bitmiş olacak sadece anti reflü mama içebiliyor. Malum ortalıkta ar mama bulunmuyor artık bebelac aptamil yok evolvia var oda 100 küsür lira bu zamana kadar mama ile büyüdü şimdi artık ek gıda başlangıcı yapmak istiyoruz. Doktora da danışacağız ancak ön bilgi almak istedim. Nasıl başlayabiliriz.