Elifmoms Prenses_annesi22 eşim senelerdir ıphone kullanıyor 8 var şuan 4 senede 3 kez falan camını değiştirdik şarjı da öldü artık ıphone istemiyor 😂
Prenses_annesi22 Elifmoms 😁 camımda vs sıkıntı hıc yasamadım tertemız yenı gıbı tek skntım pili btti degsmesı lazm 😁
Evooiboo Elifmoms huawei p40 lite şarjı iyi gidiyo ve hızlı şarj oluyo bi saate full kamera hız çok iyi
Zalimsin Xiaomi note 10 bence her türlü bir çok cihazı sollar şarjı kamerası hafızası hızı olsun, iPhone den geçmiştim hiç eksiklik hissetmedim gayet iyiydi şimdi huawei geçtim mecburiyetten berbat mesela hiç beğenmedim yavaş kamera berbat filam
hilaliii Elifmoms tam huwaei mate 20 Lite yazacaktım… Benim eşim dün xiomi Red me 9 pro aldı çok araştırdı daha eline ulaşmadı. Benim eşimde işi gereği çok kullanıyor o yüzden bunu seçti özellikleri tamda ona uygundu bakalım gelince beğenecek mi
hilaliii Elifmoms hayır benim eşim Suriyede olduğu için kendisi beğendi parasını gönderdi arkadaşına o aldı Suriyeye gönderecek askeri faaliyete 2 güne eline ulaşır tabiki yazarım